Tävling i samarbete med Caseapp

Jag är en sån som ofta blir superglad över "små" saker, och just nu är jag nästan löjligt över mitt nya telefonskal jag fick hem på posten för några dagar sen. Det här skalet är liksom så jag som ett telefonskal bara kan bli, en blandning av rosa, marmor och guld är perfektion för mig. Beundrar skalet flera gånger per dag, haha ♥ Och goda nyheter kära läsare, det är nämligen så, att en av er också kommer att få piffa upp er telefon (eller dator/iPad)! Kolla reglerna nedan, så kan det vara just du som vinner ett 300 kronors presentkort till Caseapp.
 
Caseapp är en sida där man har möjlighet att antingen designa ett eget skal (gäller iPhone, iPad, och Samsung Galaxy), eller köpa någon av deras färdiga designs (skal finns för iPhone, Samsung, iPad, iPod och skins finns även för datorer och Nokia). Utbudet är därmed enormt, och genom att designa ett eget skal blir det ju ett unikt skal som ingen annan har. Jag tyckte dock att deras egna designs var så himla fina att bestämde mig för att beställa deras egen design "Matchy Match" istället för att designa eget. Visst hade jag också haft möjlighet att t.ex. lägga till någon text på det här skalet, men jag tyckte det var perfekt exakt som det var :)
Vill du vara med och tävla gäller följande regler:
 
- För att delta med en lott: Lämna en kommentar där du berättar vad du skulle använda presentkortet till om du vann.
- För att delta med två lotter: Lämna en kommentar där du berättar vad du skulle använda presentkortet till om du vann + gilla Danielas Dagbok på Facebook eller tipsa om tävlingen i din blogg (meddela i så fall i kommentaren att du deltar med två lotter!).
- För att delta med tre lotter: Lämna en kommentar där du berättar vad du skulle använda presentkortet till om du vann + gilla Danielas Dagbok på Facebook + tipsa om tävlingen i din blogg (meddela i så fall i kommentaren att du deltar med tre lotter!). Ifall ni tipsar om tävlingen i er blogg vill jag såklart också att ni länkar till ert inlägg i kommentaren. 
 
Tävlingen avslutas på söndag klockan 12:00. Då drar jag lott om vem den lycklige vinnaren blir och kontaktar personen per email, så glöm inte att fylla i din emailadress då du kommenterar ifall det är just du som vinner presentkortet! Lycka till :)



Ida-Marie

http://ZiiO.se


Åh så roligt med tävlig! Sku jag vinna sku jag köpa ett fint skydd till min nya telefon!! :)

Jag är med! 3 lotter :)

Inlägget på bloggen: http://ninozia.blogspot.fi/2016/01/tavlingstips.html
Gillat på fb.

Eftersom jag själv inte har en passade telefon så skulle jag göra till någon i present :) Vore mycket trevligt och personligt! Bra presentips. Det är alltid någon som fyller år och ibland har man slut på idéer!

Jag skulle absolut piffa upp min iPad! Har ett gammalt och slitet mörkrosa skal just nu som är såå tråkigt! :)

Om jag vann presentkortet skulle jag designa ett eget skal. Jag skulle vilja ha ett skal med en bild på mig och min pojkvän från Rhodos. Det skulle vara fint att varje dag bli påmind om att vi alltid har varandra. Och dessutom precis som du skrev skulle det vara extra roligt att ha ett skal som absolut ingen annan har :)

Jag är gärna med och tävlar! :) Om jag skulle vinna skulle jag beställa ett fint skal till min iphone som jag skulle använda efter att jag reparerat min spruckna skärm och så skulle jag beställa ett åt min vän som jag tycker förtjänar en liten present i jobbiga tider för att visa att jag tycker om henne! :)

S


Oj vad kul det skulle vara att vinna! Jag skulle beställa ett skal till min iPhone 5S, använder för tillfället ett gammalt slitet från Michael Kors som verkligen har sett sina bästa dagar. Gick in och kollade på hemsidan, och hjälp vad svårt att välja ut bara ett skal. Tror nog jag hade valt antingen "Mönster Matchy" (för att jag gillar svart, marmor och mintfärgat) eller "Ta vara på livet" som en vardaglig påminnelse om att se till att njuta av livet. Håller tummarna för mig själv nu! :)

Johanna


Har en iphone 6 på kommande och varit på jakt efter ett skal en tid men inte hittar det perfekta så detta skulle passa perfekt :)

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

http://blogg.anniesfotografier.se


Svar: Tack så jättemycket :) Vad glad jag blir att du gillar bilderna :D

Nadja


Jag skulle använda presentkortet till att köpa ett skyddande skal till min nya telefon, så den inte skulle gå sönder på samma sätt som min gamla!

Åh roligt med tävling! Jag skulle definitivt välja ett "skin" till min macbook ifall jag vann, vore fint :)

Jag glömde skriva att jag deltar med 3 lotter. Bloggen är gillad på fb och så har jag skrivit om inlägget i min egen blogg. (http://sevendays.vasabladet.fi/bloggar/ronja/vinn-presentkort-till-caseapp)

Jennifer


Jag är gärna med och tävlar! :) om jag skulle vinna skulle jag köpa ett skal till min macbook eller till min telefon :)

Vad fina skal det fanns på den sidan! Om jag vann skulle jag köpa ett dator skal till min syster som just köpte en macbook :)))

Jenna


jee va kul me tävling! deltar me två lotter (gillar nog dig redan på fejjan :D)

mitt gamla telefonskal ha nog sett sina bästa dagar så ja sku säkert försöka designa någo nytt fint skal åt fjongen om ja sku få möjlighet :) tänker mig typ nån egen bild eller någon annan fin landskapsbild

Jag är med och tävlar med en lott.

Jag skulle antagligen beställa hem ett telefonskal till min nya telefon så den blir mera personlig än min nuvarande, antingen med ett kollage med bilder på alla viktiga personer eller så bara något citat jag lever upp till! :-) Roligt med tävling!

1 lott: Jag skulle ju köpa ett nytt skal till min iphone,det gamla börjar vara slitet :P

Amanda


Super kul med tävling! Deltar med 2st lotter (gillning på fb)
Skulle designa ett passande skal till min nya telefon! Passar ju utmärkt 6S ju! :)

Jag deltar med tre lotter. Jag följer dig på facebook (redan sedan tidigare) och här är länk till mitt inlägg: http://emmasvahn.myshowroom.se/?p=2147464206#comment :)

Jag har ofta med mig min dator och mitt fodral till den är ganska stort (egentligen till en större dator) så den ryms inte mina handväskor, vilket gör att att jag släpar med mig datorn utan något skydd och den får ta en hel del smällar och börjar få ganska mycket skråmor vilket jag inte vill så jag skulle köpa ett skin till min dator för presentkortet om jag är den lyckliga vinnaren :) Skinet skulle vara i marmor för jag är så förälskad i det och så skulle det även matcha med mitt telefonskal :D

Jag skulle vilja göra ett skal till min mobil! Jag hade nog haft en riktigt ful bild på mig och min syster på skalet haha... hon har flyttat till Paris och jag saknar verkligen henne :( Då hade jag fått le några gånger extra om dagen när jag ser skalet :)

Carolina


Mitt skal gick sönder på sommaren och skulle verkligen villa ha ett nytt, så skulle definitivt köpa ett nytt snyggt skal :)

Ellinore


2 lotter,
gillar på fb och jag skulle köpa ett skal till min iphone :)





Namn:

E-mail (publiceras ej):

Blogg:













HEJ! Du har hittat till Danielas Dagbok - en finlandssvensk blogg som enligt läsarna kan beskrivas som äkta, ärlig, personlig, rolig, sprudlande, omväxlande, kamratlig, väluppdaterad, mångsidig, jordnära och bäst. Du är varmt välkommen att läsa vidare för att se om du håller med - hoppas du kommer trivas!

Kontakt: daniela.skoglund@gmail.com


Senaste inläggen

5362 inlägg senare
2023 - de traditionella frågorna
Månadens bok, 12/23 - Eld, snö och stjärnor
Positiva minnen från gravidledigheten
Åtta serier jag sett på sistone



Kategorier

Allmänt · Bloggrelaterat & podden · Bröllop · Böcker . Filmer & serier · Frågor & listor · Fysioterapi · Kärlek · Mat . Musik · Randoms · Resor · Samarbeten & tips · Sheldon · Sjukdom · Text & åsikter · Träning . Veckoslut



Arkiv

2023
01 · 02 · 03 · 04 · 05 · 06 ·
07 · 08 · 09 · 10 · 11 · 12

2022
01 · 02 · 03 · 04 · 05 · 06 ·
07 · 08 · 09 · 10 · 11 · 12

2021
01 · 02 · 03 · 04 · 05 · 06 ·
07 · 08 · 09 · 10 · 11 · 12

2020
01 · 02 · 03 · 04 · 05 · 06 ·
07 · 08 · 09 · 10 · 11 · 12

2019
01 · 02 · 03 · 04 · 05 · 06 ·
07 · 08 · 09 · 10 · 11 · 12

2018
01 · 02 · 03 · 04 · 05 · 06 ·
07 · 08 · 09 · 10 · 11 · 12

2017
01 · 02 · 03 · 04 · 05 · 06 ·
07 · 08 · 09 · 10 · 11 · 12

2016
01 · 02 · 03 · 04 · 05 · 06 ·
07 · 08 · 09 · 10 · 11 · 12

2015
01 · 02 · 03 · 04 · 05 · 06 ·
07 · 08 · 09 · 10 · 11 · 12

2014
01 · 02 · 03 · 04 · 05 · 06 ·
07 · 08 · 09 · 10 · 11 · 12

2013
01 · 02 · 03 · 04 · 05 · 06 ·
07 · 08 · 09 · 10 · 11 · 12

2012
01 · 02 · 03 · 04 · 05 · 06 ·
07 · 08 · 09 · 10 · 11 · 12

2011
01 · 02 · 03 · 04 · 05 · 06 ·
07 · 08 · 09 · 10 · 11 · 12

2010
01 · 02 · 03 · 04 · 05 · 06 ·
07 · 08 · 09 · 10 · 11 · 12

2009
06 · 07 · 08 · 09 · 10 · 11 · 12